Regulamin Programu Rabatowego „Zyskaj 10% rabatu przez 30 dni!”

§1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Programu Rabatowego „Zyskaj 10% rabatu przez 30 dni!” (dalej „Program”) jest Cerbro sp. z o.o. z
    siedzibą we Wrocławiu, ul. Leszczyńskiego 4/78, 50-078 Wrocław, NIP: 897 194 23 58 (dalej „Organizator”).
  2. Program organizowany jest w restauracji „Setka” i prowadzony w formie cyfrowej za pośrednictwem terminali
    płatniczych.

§2. Zasady uczestnictwa

  1. Program przeznaczony jest dla osób, które posiadają ważną kartę płatniczą, kartę kredytową lub płatniczy portfel
    elektroniczny (np. kartę w telefonie), za pomocą których dokonują płatności w restauracji „Setka”.
  2. Przystąpienie do Programu odbywa się w trakcie dokonywania płatności kartą za pomocą terminala płatniczego.
  3. Podczas transakcji terminal wyświetli komunikat z pytaniem, czy Uczestnik chce przystąpić do Programu:
    • Wybór opcji „TAK” oznacza:
      • zapamiętanie metody płatności (karty płatniczej) w celu automatycznego naliczania rabatu,
      • akceptację niniejszego Regulaminu.
    • Wybór opcji „NIE” oznacza rezygnację z udziału w Programie i brak zapamiętania metody płatności.

§3. Korzyści z udziału w Programie

  1. Uczestnik, który wybrał opcję „TAK”, uzyskuje prawo do otrzymania 10% rabatu na płatności dokonywane tą samą kartą
    w restauracji „Setka”.
  2. Rabat obowiązuje przez okres 30 kolejnych dni kalendarzowych, licząc od dnia następującego po zapisaniu metody
    płatności.
  3. Podczas każdej płatności objętej rabatem terminal zapyta Uczestnika, czy chce skorzystać z rabatu. Po potwierdzeniu
    („TAK”), kwota transakcji zostanie automatycznie pomniejszona o 10%.
  4. Brak potwierdzenia chęci skorzystania z rabatu („NIE”) skutkuje brakiem jego naliczenia podczas danej transakcji, ale
    nie powoduje wykluczenia z Programu.

§4. Okres obowiązywania Programu

  1. Rabat przysługuje przez 30 dni kalendarzowych od dnia następującego po przystąpieniu do Programu.
  2. Po upływie tego okresu karta płatnicza przestaje być powiązana z Programem.

§5. Dane osobowe

  1. W ramach Programu nie dochodzi do przetwarzania danych osobowych Uczestników w rozumieniu przepisów RODO.
    Zapisywana jest wyłącznie zanonimizowana informacja o metodzie płatności, która nie pozwala na identyfikację osoby
    fizycznej.

§6. Reklamacje

  1. Reklamacje związane z Programem można składać pisemnie na adres siedziby Organizatora.
  2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.

§7. Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu lub zakończenia Programu w dowolnym momencie, bez
    podania przyczyny, z zachowaniem praw nabytych przez Uczestników.
  2. Aktualna wersja Regulaminu dostępna jest w restauracji „Setka” .
  3. Przystępując do Programu, Uczestnik potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptuje jego
    warunki.